|
|
|
T.T.Y. Ltd. Şti. her zaman, müşterilerin,
çalışanların, ortakların, tedarikçilerin ve toplumun yararı için gerekli
olan “Kalite Hedeflerine” erişimde, Kalite Yönetim Prensiplerinin
önemini benimsetme çabası içerisindedir.
-Birinci önceliğimiz, her koşulda müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır.
Bu yaklaşımla herkes aynı zamanda hem satıcı hem de müşteri
konumundadır. Gerçekleştirilemeyecek işler için hiçbir zaman bir vaatte
bulunulmaz. İç ve dış müşterilerimiz, her zaman sözümüzü tutacağımızdan
emin olmalıdırlar.
-Kalite yönetim sistemi şartlarını yerine getirerek ilgili
proseslerimizi sürekli geliştirmek için çaba gösteririz.
-Kalite bilincini ve sürekli gelişme kültürünü yerleştirip devam
ettirebilmek için kalitede eğitimi sağlamalıyız.Tüm şirket
çalışanlarında bu bilinci sürekli kılmak için geliştirme çalışmaları ve
eğitimleri sürekli yapılır.
-Verilen hizmetlerin sürekli iyi durumda olmasının ve uygun durumda
bulunmasın sağlanması için gerekli gözden geçirmeler her zaman yapılır.
-Biz, her sözleşmeyi müşteri ile T.T.Y. Ltd. şirketindeki ekip arasında
bir ortaklık olarak görürüz.
-Kalite hedeflerimiz, işimizin temelini oluşturmaktadır. Bu hedeflerimiz
bugün için müşteri ilişkilerimizin devamlılığını, gelecekte ise yeni
müşteri ve yeni ilişkiler kazandırmayı amaçlar.
|
Sedat ALTUNAY
Şirket Müdürü |
|
|
|