T.T.Y. Ltd. Şti. her zaman, müşterilerin, çalışanların, ortakların, tedarikçilerin ve toplumun yararı için gerekli olan “Kalite Hedeflerine” erişimde, Kalite Yönetim Prensiplerinin önemini benimsetme çabası içerisindedir.

-Birinci önceliğimiz, her koşulda müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır. Bu yaklaşımla herkes aynı zamanda hem satıcı hem de müşteri konumundadır. Gerçekleştirilemeyecek işler için hiçbir zaman bir vaatte bulunulmaz. İç ve dış müşterilerimiz, her zaman sözümüzü tutacağımızdan emin olmalıdırlar.

-Kalite yönetim sistemi şartlarını yerine getirerek ilgili proseslerimizi sürekli geliştirmek için çaba gösteririz.

-Kalite bilincini ve sürekli gelişme kültürünü yerleştirip devam ettirebilmek için kalitede eğitimi sağlamalıyız.Tüm şirket çalışanlarında bu bilinci sürekli kılmak için geliştirme çalışmaları ve eğitimleri sürekli yapılır.

-Verilen hizmetlerin sürekli iyi durumda olmasının ve uygun durumda bulunmasın sağlanması için gerekli gözden geçirmeler her zaman yapılır.

-Biz, her sözleşmeyi müşteri ile T.T.Y. Ltd. şirketindeki ekip arasında bir ortaklık olarak görürüz.

-Kalite hedeflerimiz, işimizin temelini oluşturmaktadır. Bu hedeflerimiz bugün için müşteri ilişkilerimizin devamlılığını, gelecekte ise yeni müşteri ve yeni ilişkiler kazandırmayı amaçlar.
 

Sedat ALTUNAY
Şirket Müdürü